Verzenden en retouren
123boompjes.nl
Verzenden en retouren
Bij 123boompjes.nl streven we naar een snelle en betrouwbare verzending van uw boompjes. Zodra uw bestelling is bevestigd, zorgen wij ervoor dat uw planten binnen enkele dagen gratis bij u thuis worden bezorgd. Omdat het om levende producten gaat, kunnen boompjes niet geretourneerd worden. Het is belangrijk om zorgvuldig uw keuze te maken. Voor meer informatie over ons retourbeleid en de kwaliteit van onze service, kunt u terecht op de website van WebWinkelKeur. Wij doen er alles aan om uw ervaring zo aangenaam mogelijk te maken!
Bestelling annuleren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@123boompjes.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Als u op werkdagen voor 15:00 uur ’s middags uw bestelling geplaatst heeft zal uw bestelling dezelfde dag nog verwerkt worden. Dit betekend dat uw bestelling de opvolgende werkdag verzonden zal worden. Afhankelijk van het formaat van uw bestelling zal de betreffende post bezorg service er 2-4 werkdagen voor nodig hebben om uw bestelling bij het door u opgegeven adres te bezorgen.
Kan ik mijn bestelling op een later moment laten bezorgen?
Het is op dit moment helaas nog niet mogelijk om in onze webwinkel een specifiek bezorgmoment te selecteren. Achter de schermen zijn wij momenteel druk bezig dit voor onze klanten te realiseren.
Wat moet ik doen als mijn boompjes beschadigd aankomen?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Één van onze experts maakt dan een dossier voor u aan en gaat onderzoeken hoe dit heeft plaats kunnen vinden. In het geval van schade of breuk zullen wij ons best doen een nieuwe product naar het door u opgegeven adres toe te sturen, mits deze nog voorradig is.
Waarom kunnen boompjes niet geretourneerd worden?
Omdat het om levende natuurproducten gaat is het helaas niet mogelijk je bestelling te retourneren. Mocht je achteraf niet tevreden over je bestelling zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. Voor meer informatie over wettelijke leveringsvoorwaarden verwijzen wij u graag door naar ons keurmerk WebWinkelKeur.