Klachtenprocedure
123boompjes.nl
Klachtenprocedure bij 123boompjes.nl
Bij 123boompjes.nl hechten we veel waarde aan uw tevredenheid. Mocht u onverhoopt een klacht hebben over uw bestelling of onze service, dan willen we deze graag horen. Neem contact met ons op via de klantenservice, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Uw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. We streven ernaar om klachten zo snel mogelijk te verwerken en u van een passende reactie te voorzien. U kunt van ons binnen 48 uur een bericht verwachten.
Hoe kan ik een klacht of opmerking indienen?
Voor een snelle afhandeling van uw klacht of opmerking willen wij u graag vriendelijk verzoeken het klachtenformulier onderaan deze pagina in te vullen.
Hoe snel wordt er op mijn klacht of opmerking gereageerd?
Wij reageren op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur binnen 48 uur op klachten en opmerkingen die het klachtenformulier op deze pagina ingevuld hebben.
Wat moet ik doen als ik ontevreden ben over de oplossing?
Wij zijn aangesloten bij keurmerk WebWinkelKeur. Zij kunnen u van meer informatie voorzien en u verder helpen uw klacht of opmerking te verwerken.
Is er een specifieke procedure die ik moet volgen?
Nee, maar om u zo snel mogelijk verder te kunnen helpen raden wij aan om het klachtenformulier op deze pagina zo correct mogelijk en naar waarheid in te vullen.